Något stort!!

Idag har jag varit med om något stort!

Jag har blivit fadder till en underbar liten tjej! Mollie!!



Det är en ära att bli utvald och jag är så glad att jag fick det uppdraget!
Jag ska göra mitt bästa för att vara en bra fadder och vuxen för Mollie!
Jag hoppas att jag kan bli någon som hon kommer att lita på,
 och som hon känner att hon kan vända sig till vad det än gäller i hennes liv!

Tack Maria och Jesper för att ni känner sånt förtroende för mig!!

--------------------------------------------------------------------------------------

Superfin och god tårta!!




Finaste vännerna och lilla Mollie!



Wilmer och Wilma är glada för den goda tårtan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! (antar jag att man säger) :)

2009-08-18 @ 10:18:52
URL: http://linneaspappa.blogspot.com
Postat av: Marianne

Åh så fint!! Mollie har fått den bästa faddern!!

Stor kram

2009-08-18 @ 13:44:43
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0