Min Påsk 2009


Långfredag i en solstol hemma hos Linda och Jörgen!
Ungarna lekte och vi njöt av sol och värme och pratade massor!
Härligt!!


Wilmer ville vara Påskkärring när vi skulle åka till morfar på Påskafton,
så det fick vi ju fixa :)



Wilmer leker med Sambo i morfars underbara trädgård!!
Givetvis släpper han INTE ifrån sig sitt påskägg!


Wilmer och morbror Oscar klättrar i berg i morfars skog!


Påskaftonskväll tillbringades hemma hos familjen Steffens!
På bordet stod Wilmas fina lilla kyckling! :)
Det blev grillat - jättegott!!
Trevligt sällskap av både Steffens och Knutas!!
Efter maten serverades den obligatoriska hönan!!

Det var Wilma som hade bakat!

Det har varit en mysig Påsk, med massa godis!
Wilmer har varit väl uppvaktad!
Påskharen kom redan på fredagkväll hem till oss med ett ägg!
Sen på lördag fick Wilmer ett jättefint Påskhus i porslin av farmor,
såklart fyllt med godis!
Hos morfar hade Påskharen gömt ett till ägg...
och Mormor hade med sig en påskpresent, en pusselbok!
Hos Wilma fick Wilmer en Påskhare i choklad!
Så godis behöver han inte äta på ett helt år nu känns det som!

Igår gick vi på en promenad i solen och kikade lite på ett hus som vi kanske ska på visning på!
Sen avslutade vi med lek i sandlådan ute på gården här hemma!
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra... Det är tråkväder ute!!

Hoppas ni också fått ha en fin Påsk!!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för din kommentar, värmer som vanligt!

Ni ser ut som ni haft det nfin fint ni också!

Krama om

2009-04-13 @ 12:23:32
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sofie H

Vilken gullig påskkärring! Ett fint påskkort fick vi också. Tack!

2009-04-13 @ 17:59:03
Postat av: Sofie A

Jag hade också en kanonpåsk! Det har varit en massa påskmat, godis, grillat, besök hos Suss, besök av släktingar, träffat kära familjen samt haft fotbollsturnering med min familj!! Haha! En påsk jag sent kommer glömma! ;) Söt påskärring du har! :)

2009-04-13 @ 19:03:57
Postat av: Ulrika

Vilken fin påskkärring! Jag missade ju mina påskkärringar i år :( Men helgen var härlig. Kram!

2009-04-14 @ 22:32:25
Postat av: Marianne

Va fin han är er påskkärring! Vi hade väldigt gärna fått besök av honom/henne? Låter som Ni haft en fin påsk! Stor kram vännen

2009-04-16 @ 21:26:49
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0