Dags att börja fundera på bröllopet!

Har suttit och samlat på mig en massa bilder och tips av alla det slag nu. Funderar på vad vi ska ha för tema... Ja jag kommer inte att avslöja det här, det får ni se när det är dags, men lite vad jag hittat kan ni ju få se! :) Kom gärna med ideér!!
Här är iaf några klänningar som jag tittat på idag! Fina modeller, men tycker dock att det är lite mycket krimskrams på dom. Jag vill ha nåt ganska enkelt - tror jag... ska väl inte säga aldrig eftersom man vet ine vad man springer på under tidens gång!



Vad säger ni om denna då??
Inte så mycket för mig tror jag... *s*




Sen är det ju tänkt att vi ska gifta oss på hösten, så jag får väl ha nåt sånt här också!
Ganska fin tyckte jag!!



Denna var inte så dum heller!
Supersnygg!
Men bröllop.....?!




Alla bilderna utom den sista (hittade den på familjeliv) är från www.brudbutiken.se

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hejsan.. Den Kavajen/boleron hade min vän på sig när hon gifte sig.. vill du kan jag maila bilder. Jag tror oxå du blir finast i en enkelt klänning o jag håller med om att det är mycket krimskrams o rysch pysch på många.



Kramar Elenor

2008-09-17 @ 17:40:39
Postat av: Sessan

Jag hade en bild på hur min klänning skulle se ut. Det var en sån en sån modell jag ville ha, sen när jag skulle prova klänningar så tog hon fram modeller jag verkligen INTE ville ha, men när jag provade dem, såg jag verkligen hur vacker och lång jag blev (är ju inte så lång). De var skitduktiga på att framhäva alla mina former!



Ett stort tips, ta bild på alla klänningar nu provar, för att det är inte alltid att klänningar gör sig bra på bild. Jämför dig INTE med katalogsbilder, för de är anpassade till modeller som är 180 lång typ. Nu vet jag ju inte hur lång du är, men allt sitter inte på dig som på dem =)

2008-09-17 @ 19:11:13
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nu vet jag mer vad vi kan göra när du kommer :)

2008-09-17 @ 19:41:38
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åh va skojigt att prova klänningar, håller precis på att läsa Läckbergs Olycksfågeln å där provar de oxå bröllopsklänningar, jag blir oxå sugen ;)

Det kommer bli det vackraste av alla bröllop dethär, känner det! Blir såå glad för din skull!! Kram kram

2008-09-18 @ 07:46:04
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0