Wilmer i kyrkan!


Eller som han själv säger : Ssöörrrka!! 
Hahahaha!! Snyggt  ;)


Han sjöng tillsammans med sina dagiskompisar idag! Superduktig var han!
Förra året vågade han inte gå med fram själv så jag fick sitta med honom, och så sjöng han inte alls.
Nu i år så tvekade han lite och ville ha pappa med sig fram, men sen satte han sig själv med fröken och sjöng med i sångerna och gjorde rörelser, och pratade mellan sångerna "Så gör mamma hemma!"
Min fina!! Jag är så stolt! Svårt att hålla tårarna undan vid såna tillfällen! Här såg man verkligen hur han växt! Ska bli spännande att se nästa år... då kommer jag väl att sitta och stortjuta!!!
Tyvärr fick man bara fotografera när dom gick in :( Så det här är den enda bild vi fick på honom! Allt annat än bra... ser knappt att det är han, men ändå! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, jag är också sådär, lättgråten! men det är härligt att ha känslorna nära :) Kram

2008-10-27 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0