Min lördag


Ja man är ju uppe med tuppen, även kallad Wilmer    :)
Vi sitter i soffan och kollar på "Lilla Röda Traktorn". Mysigt! Wilmer sjunger med i musiken och kan hela filmen utantill...

Jag har gått och blivit riktigt förkyld, snuvig och dan. Idag kan jag knappt prata... Hoppas det bara är morgonröst och att det går över snart. Det var ju bara en tidsfråga innan man skulle bli dålig, barnen på jobb har ju nyst och snorat som bara den, den senaste tiden.

Nu ska vi snart få upp pappan i huset och äta lite frukost. Sen ska vi ta tåget till Osby och gå på Leksaksmuseet! Det ska bli kul! Tror att Wilmer kommer att gilla det!

I eftermiddag ska vi gratulera Maria på födelsedagen! Annars blir det nog så lite som möjligt denna helg... måste bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Suze

ja frisk måste du faktiskt bli! Annars får vi bokstavlingen krpa ner i soffan med filtar hemma hos mig nästa helg! Men det vore inte så dumt...



Ha det underbart idag!

2008-10-04 @ 12:55:11
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja hoppas du mår bättre idag vännen!! Kram kram

2008-10-06 @ 07:40:12
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Marianne

Det skulle vara sååå mysigt att bara kunna gå över på en kopp te och surra bort nån kväll då och då... Men men vem vet vad som händer och sker!?



Skönt att du mår bättre!

Den helgen passar utmärkt, åh vad roligt!!

Alfred skickar en blötpuss tillbaka ;)

Kram kram

2008-10-06 @ 15:47:04
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0