Jag önskar...


Jag tänkte som så att eftersom folk börjar undra vad jag önskar mig nu, inför jul och min STORA födelsedag så ska jag göra lite önskelista här i bloggen!! Det är mycket man vill ha.. men det är ju också bra att ha mycket att välja på :) Så bli inte avskräckta om listorna blir långa, önskan är ju fri!!  :)

Hemnes avlastningsbord från Ikea är detta.
Jag vill helst ha ett vitt sängbord, men typ detta.
Eller allra allra helst det här, från Kartell - förvaringssystem Componibili


Detta setet från Cult Design skulle jag bli glad för!!

Jag skulle vilja ha en smörgåsgrill. Kollade lite snabbt nu på
OBH Nordica 6944 White
Det verkade bra, eftersom man kunde ta loss plattorna.
Det vill jag att man ska kunna göra, så himla svårt att rengöra annars!

En spegel från Ikea skulle jag bli väldigt glad för.
Den här som heter Levanger!!! Så himla fin!!!


Sen skulle jag vilja ha nåt liknande det här:

Bild 2 är från Jelly Bean.
Dom har så himla fina saker i massa härliga färger!
Ja tack säger jag!!!   :)


En härlig bok!!

Påslakanset skulle jag vilja ha, dubbla så klart, så vi kan bädda fint i sovrummet!
De här var rätt fina, från Ikea.
Alvine Flor(1) och Medaljong(2) - Hedda Blom(3)


Detta hade passat Wilmer



Nu har ni lite att kika på iaf  ;)
Jag återkommer!

Nu vaknade min lille son och vi ska försöka komma ut och få lite frisk luft idag!
Vi är fortfarande hemma och han är krasslig stackaren!

Vi hörs!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt att lägga ut önskelista på bloggen. Du är ju så himla smart.



Kram

E

2008-11-06 @ 16:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0