Mina tisdagstankar!

Idag har jag städat lite här hemma, ska ju ha Nyårsgäster imorgon!
Lite mer städning blir det väl imorgon också, men det är påbörjat iaf.

Det har inte hänt så mycket idag, en lugn hemma dag med lite lek :) Lite dator, lite kamera, lite mat...
Skulle vilja ha en instruktionsbok till min kamera så att jag kan lära mig den ordentligt! Har läst en del på nätet, men känner mig väldigt väldigt ny på det här.
Jag gillar ju att ta bilder, nu vill jag ta ännu bättre bilder och ännu mer bilder!!
Jag har hittat några böcker som jag skulle vilja ha, får se om dom klickas hem inom kort!



Sen skulle jag supergärna vilja gå en fotokurs! Är sugen på Emelies... ska hålla utkik efter det här framöver.
Nån som vill med då?

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska skriva om en viss sak här i bloggen eller inte...
Har lite dubbla känslor för det. Men jag ska fundera lite på det!

Idag fick jag förresten ett superfint födelsedagskort på posten!! Det såg hemmafixat ut :)

Tack söta snälla Marianne!! Önskar också att du kunde varit här!!
Jag tycker att vi ses allihop snart och firar oss alla tillsammans!!!
Dig, mig, Soffan och Suss!! Vad säger ni om det?! På ett fjäll nånstans!!! Underbart  :) :)
Mina fina!!






Imorgon kommer förresten Suss hit och firar in det nya året med mig!
Det ska bli så trevligt!! Hon springer runt där hemma nu och försöker packa!
Inte det lättaste precis... jag får nog hämta henne på stationen med lastbil låter det som! ;)
Ska bli spännande och se vad hon fått ner i väskan!!

Nu ska jag ladda in dagen bilder i datorn och så får vi se om det blir nåt mer här till er!








Kommentarer
Postat av: O

Nu har du en bruksanvisning :)

2008-12-30 @ 23:14:59
Postat av: Sofie

Ja, träffas snart!! Det måste vi... :) Men jag får nog träna upp min armar lite mer till nästa gång ser jag... Hoppas Ni hade ett fint nyår! KRAM

2009-01-01 @ 14:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0