Julen!!

Har så mycket att blogga om så jag vet knappt vart jag ska börja...
Det får väl bli lite om julen först!
Jag har haft så mysigt :)

Jobbade sista dagen den 22:e, nu ska jag inte tillbaka förrän den 7 januari! Känns fint!! Alldeles underbart att vara ledigt!
På julafton åkte Wilmer och jag hem till mamma och åt julfrukost, Oskar fick tyvärr åka till jobbet... Vi var hos mamma till halv två ungefär, så efter fika, julklappar och lunch åkte Wilmer och jag hem igen.



Wilmer somnade i bilen så jag fick bara bära in honom i sängen, själv fixade jag lite och hamnade i soffan lagom till Kalle klockan tre! Kändes lite konstigt att sitta ensam just då och ingen stor fika framdukad... men det var så skönt! Jag somnade jag med!! Underbart!! Wilmer kom upp vid tjugo i fyra så han fick se lite på Kalle iaf :)
Sen kom Farmor och Emil!! Wilmers farmor alltså! Wilmer blev glad över att få nån att leka med :) och jag fick lite hjälp i köket. Efter en stund knackade det på dörren... Wilmer kom springande och ropade "Pappa!!!" Men när han öppnade dörren stod där en vitskäggig man med röd luva på huvudet!



Tomten!!!

Sen när tomten gått dröjde det inte länge innan pappa kom hem...
Wilmer han tyckte att det var synd att pappa missat Tomten!

Julafton fortsatte med god mat, fina klappar, trevligt umgånge!








God fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fasiken, vad dåligt planerat av tomten att komma när Oskar inte var hemma...ja, det var samma sak här minsann... när lillebror var ute och köpte mjölk sa kom såklart tomten... Sa typiskt...

2008-12-27 @ 15:21:31
Postat av: Susanne

Oj så fint & mysigt!

Vilken perfekt jul helg ni verkar ha haft!

Nu ska jag läsa vidare :)



Kram

2008-12-27 @ 21:42:10
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åh så fint du har det!!

2008-12-28 @ 09:08:50
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0