Jag har fått en award!



Denna award fick jag av min underbara vän Marianne!!
Tack snälla du! Kul att du gillar att läsa min blogg!

Nu är det min tur att dela ut!!
Hade jag fått ge en till Marianne så hade jag gjort det,
en härlig blogg om hennes liv långt bort från mig!

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Jag vill ge awards till:

1. Elenor
En härlig vän som skriver om sitt liv!
Alltid kul när hon uppdaterat så att jag har lite koll på henne! :)

2. Susanne
En fin vän som skriver om sitt liv och sina tankar.
Med foton och pyssel och annat ur hennes liv.

3. Designtjejen
En väldigt inspirerande blogg!
Massor med pyssel och sånt som jag är lite beroende av!
Mycket  läsvärd!

4. Perlan
Ännu en inspirerande blogg!
Massor med inredning och fina fotografier, och sånt gillar ju jag!

5. Fotograf Emelie Ohlsson
Tjejen som vi bokat till vårt bröllop!!
Älskar att kolla runt i hennes blogg (och hemsida).
Massor med fina fotografier!
Jag gillar ju själv att fota, så här letar jag inspiration för det!

6. Living Like Linda
Kollar varje dag!
En blogg med mycket inredning och pyssel!
Massor med inspirerande foton och ideér!

7. Kryddburken
En underbar matblogg som jag ofta kollar i!!
Rekommenderas!!


Kommentarer
Postat av: Linda P

Tack snälla, vad glad jag blir!!!

2008-12-07 @ 09:33:17
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Kryddburken

Åh men tack snälla du! vad glad jag blir!! Ha en toppenfin kväll!

2008-12-10 @ 16:12:33
URL: http://kryddburken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0