Fredag!!

Sitter hemma och vilar upp mig, fick gå hem från jobbet igår för att jag var så yr och det gick inte över. Nu har jag suttit stilla hela förmiddagen och det känns rätt bra, förutom att jag är lite sliten.

Jag sitter och läser en massa roliga bloggar, har nu fastnat hos Underbaraclara - så skön tjej! Där fick jag tipset om Google översätt - och var tvungen att prova med min blogg. Åh vad roligt det är!!! Texten blir helt knepig!  Några exempel:

- Jag har just nattat Wilmer, läst sagan om Gosige Gunnar, pussats och kramats och så, precis som vi brukar göra.
- I have just the night Wilmer, read the lord of Goshen Gunnar, pussats and kramats and so, just as we usually do.

-
Vi snackade massor, spelade GuitarHero och SingStar, tuggade snacks och skålade :) En kul kväll!! Jag är himla tacksam för alla mina fina vänner! Fan vad bra ni är!!
-
We talk a lot, played GuitarHero and SingStar, snacks and chewing bowl:) A fun-filled night! I am grateful for the sky all my good friends! Fan what good you are!

Det verkar ju inte så svårt att vara översättare, kanske man skulle satsa på en karriär...  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0