Första arbetsdagen

Ja då var semestern slut...
Första dagen klarades av ganska galant får jag säga :)
Det var väldigt tufft att gå upp så tidigt som jag gjorde, men annars har dagen varit rätt enkel.
Det var kul att träffa mina barn igen!

När jag kom hem var mitt hem alldeles tomt, så jag satte mig i soffan och vilade lite. Läste i min nya bok som jag köpte i Strömstad. Väldigt enkel och lättsam, sånt man behöver efter en dag på jobbet :)



Efter några kapitel så öppnades dörren och min lilla familj kom hem, med sig hade dom Jeppe och Wilma.
Dom hade varit och handlat så att vi allihop skulle äta pannkakor tillsammans. Supermysigt!
Funderar på om vi ändå inte ska flytta ihop i ett kollektiv... ;) Vad tror ni om det? Fler som vill vara med kanske?
Vi bygger ett superstort hus nånstans vid en sjö och så lever vi lyckliga i alla våra dagar!! Gytt!!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt att läsa din blogg som ALLTID är så positiv!!

2008-08-11 @ 21:47:47
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja vill oxå bo i kollektivet!! Men helst här uppe :) Saknar dej!



Puss puss

2008-08-12 @ 22:26:34
Postat av: Sofie

Jag har redan ett litet kollektiv har nere... Vi ar fyra personer och en kanin... och en liten fisk! :)Du kanske vill flytta in till oss? :)

2008-08-19 @ 01:43:13
Postat av: Maria

Du är för go du!

Vi hade ju nästan ett kollektiv innan ni

plötsligt flyttade härifrån... :-(

Vi saknar er här!

2008-08-20 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0